söndag 8 juli 2007

Knasbollarnas dag

Ja, idag är en hel-knasig dag...
Den började 02.20 inatt med att Stefan kommer hem, sättter sig vid datorn och drar igång musiken... Ursäkta, såg inte du att din rara flickvän sover?
Ja, jag vaknade iallafall och kläckte ur mig en giftig kommentar som fick honom att dumpa musiken omedelbart...
Sen kommer han och lägger sig, jag somnar om men vaknar en timme senare av att han kommer och kryper ner under mitt täcke... Mysigt, tänker jag...
Men ikke, karl-fan kryper ner, fattar grepp om täcket och rullar tillbaka där han kom ifrån och tog hela täcket med sig... Fy fan vad lågt!
Ja, den här dagen började som sagt knasigt och med tanke på hur bakis min karl är idag så tror jag nog att hela dagen kommer följa det temat...


Bilden har verkligen ingenting med något att göra egentligen, förutom att den är knasig!


11.46

Inga kommentarer: