lördag 7 juli 2007

Ännu en dag är förbi...

Så var denna lördag strax markerad med ett X i almanackan...

Imorgon är det söndag, inget planerat...

I veckan kommer Felicia hit och kelar med mig, min söta Fille...

Hon är i Halmstad nu och semestrar... Träffat grabb har hon tydligen gjort oxå, GRATTIS!

Jag borde gå o lägga mig men det kryper i kroppen... En film var en ide men jag kan inte välja!

Jobbigt jobbigt, haha!



Stefan är o spelar tv-spel med grabbarna... Man skulle kunna kalla det grabb-kväll för det är ju vad det är...

Nu ikväll fick jag i min tunnel i höger öra... Den vänstra fick jag i för typ tre månader sen men den högra har bråkat och vägrat vad jag än har gjort, men nu ikväll gick det...

Köpte ju nya tunnlar igår... Dom jag köpte av Clabbe är grymt snygga men min cp-kropp puttar ju bort dom så jag tappar dom var och varannan dag... Dom jag köpte igår har liksom kanter och sitter stilla där dom ska...

Så nu kan jag sätta mina stooooora ringar i öronen och se fin ut...

Nej, sova lite kanske... Och hoppas på att morgondagen bjuder på detta:


Istället för det satans regnet som varit idag!

23.46

Inga kommentarer: