torsdag 31 maj 2007

Das change...

Igår fixade Lotta och Berit håret på mig... Jag är sååååå fin nu!
Idag ska jag och Berit fixa Lottas hår, hon kommer bli minst lika fin...
Hon har ju lite mer hår att grunda mer än mig så det blir nog bättre resultat... Hehe
Igår kom ljusen hem oxå, från ljuspartyt... Dom är ju såååå fina och luktar såååå gott!
Då blev jag lite glad... Jag behöver saker som gör mig glad just nu...

Läste Clabbes blogg idag... Stod att en del människor inte borde ha hund... Det känns som att han syftar på mig pga Nikki men då tycker jag att karln ska kolla fakta först...
Hon somnade inte för att jag inte hade tid med henne...
Och om man läst mina bloggar som det står och inte som man själv vill tolka det så vet man det...
Men jag antar att han helt enkelt är på surigt humör av någon anledning...
Fråga mig bara inte varför, för jag bryr mig helt ärligt inte...

Imorgon ska Dino kastreras... Det ska bli skönt... FÖrhoppningsvis slutar han gälla toner att höras i hela Bålsta efter det...
Fast jag ska helt ärligt erkänna att jag funderat på att låta honom ha kulorna kvar, men han skulle inte må bra av det... Så fort det är löptikar ute matvägrar han... Och med sina 2,4 kilo har han inte direkt råd att avvara fett och hull...
Så får hans egen hälsas skull är det bättre.... Vissa karlar borde oxå kastreras men av helt andra anledningar...

Inga kommentarer: