tisdag 1 maj 2007

Valborgsmässoafton...

Kort och gott kan man säga att vi hade en bra kväll igår... Grillade, eldade och skrattade i glada vänners lag...
När regnet släpptes lös packade vi ihop oss och åkte hemåt... Lotta, Snygg-Sandra och Stefan drig vidare till Lotta2 för att fortsätta supandet medan jag gick hem och sov... Sliten och tankfylld som man är så behöver man det oxå ibland...
Imorse när jag vaknade låg det ett lik bredvid mig som knappt var kontaktbar och gurglade...
Åkte för att hälsa på pappa som är i sverige och surrade lite med honom en stund över en kopp te...
På vägen hem snackade jag med Lotta i luren och fick förklaringen på varför stefan mår som han gör... Han drack Sambuca med Lotta inatt...
Haha, klantarsle!
Så idag är han bakis och hundansvarig eftersom han matade Nikki med TexMex marinerat kött igår så hon har rännskita så det heter duga...
Så ser ni en schäfer med tryck i röven i en buske och en karl som står bredvid och spyr så är det min charmiga familj som är i farten... Aldrig får man vara riktigt nöjd!!!

Inga kommentarer: