onsdag 23 maj 2007

Man tror man känner någon....

Men ack så fel man har...

Har vänner omkring mig som man tror att man känner... Men en vacker dag dyker sanningen alltid upp... Jag ville nog inte ha den här sanningen... Men jag fick inget val, visste inte vad just det inlägget skulle innehålla förrän det var försent.
Jag brydde mig inte först, eller försökte att inte bry mig iallafall...
Men desto fler dagar som passerar desto mer illamående blir jag...
Jag accepterar att människor är annorlunda, att man kör sitt eget race... Men det finns fan gränser för vad jag kan hantera... Och du passerade gränsen!
Jag kommer inte ta kontakt med dig igen, försöker nu att sudda ut bilden av dig, minnena kommer bli suddigare och suddigare hoppas jag...
Jag trodde att din resa till Thailand var för att upptäcka världen. Nu har jag en helt annan uppfattning om vad du ska dit och göra...
Fotona som jag tagit och som har suttit i min almenacka har tagits ut och rivits itu....
Ledsen, men det beteende du beskrev är inget jag tycker om hos en person. Så här går vår vänskap i spillror...

2 kommentarer:

Clabbe sa...

Ehh... Vänta nu här... Hoppas att det inte är mig du syftar på.. För då har du fel som så ofta tidigare. De saker jag skrev är saker som hände när jag var i min "upprorsålder" dvs 16-20år. Alla har vi ett förflutet. Även du!. Oavsett hur mycket du försöker dölja det. Om du nu har fått för dig att jag ska till Thailand (vilket inte är säkert längre) för att knulla pojkar så är du ute på VÄLDIGT tunn is. Det är ganska komiskt att du helt plötsligt inte kan acceptera det som du accepterat förut när jag har berättat det. Men det kanske inte är samma sak? En annan sak är allt skit du har snackat om Kenneth men fortfarande har du kontakt med honom. Ibland funderar man vad som hände egentligen när du vart på smällen. Eller du kanske redan har förträngt att du frågade mig om din s.k "otrohet" och bad mig hålla käften om det för nån. Du bör nog kolla vad problemet ligger egentligen för som jag sa att du har också ett förflutet med prylar som du gjort..

Clabbe sa...

Och när jag ändå håller på..
"..Så här går vår vänskap i spillror..."

En RIKTIG vän är den som vet allt om en men tycker om en ändå.