torsdag 10 maj 2007

Vilka polare man har!

Sitter på Biffen med gänget... Dricker juice och matar Ludvig... (man måste ju börja träna i tid)
Går hemåt och möter på Danne utanför, Lotta gav upp och knallade hem utan mig...
Står och snackar en stund om allt och inget och när jag sen ska gå upptäcker jag att jag har barnspya på min tröja...
Tack Lotta för att jag har gått genom hela centrum med det utan att veta det och ingen säger något...
Gah gah gah...
Så det var ju bara hem och lägga min favvo tröja i tvätten...
Fan, det enda man ska göra egentligen är ju att tvätta... Undrar om man kan få lön för att tvätta sin egen tvätt?
Måste kolla upp det lite tror jag... Egenföretagare... Men nånstans måste ju pengarna komma från... Hm... Inte en så dum ide för att komma från mig faktiskt...
Jag kan ha min egna lilla tvätteri skylt hänga här från fönstret, 6 trappor upp...
Fast jag kan tyvär rinte ta emot någon annans tvätt eftersom jag är fullbokad för min egen...
I min arbetsalmenacka står det på varje tvätt-tillfälle: "Bokad, Caj-Anus"
Hm, nånting säger mig att jag inte kommer bli rik på det....
Äh, skitsamma... Jag är ju inte rik nu så det kan väl inte bli så mycket värre....
Stefan får väl börja jobba dubbla skift eller nått... Lite får man ju ställa upp för sin tjej! Eller?

Inga kommentarer: