måndag 14 maj 2007

Helvetes helgen...

I fredags skulle jag köra flyttbilen för Helena, Henke och Lotta...
Det gick bra... Kruxet när två hushåll ska byta plats är att det blir fruktansvärt rörigt... Det blev det även denna gång...
Men jag intog snabbt min roll som hitler och styrde och pekade med hel hand hela dagen och anser mig själv som en ganska bra arbetsledare... Tyvärr är jag nog den enda som var såå nöjd som jag var...
På eftermiddagen knallade jag hem för att förbereda middag med svärföräldrarna...
Det var mycket mycigt med mycket prat och skratt... Barnbarns-nyheterna fick dom oxå levererade... Så det blev ännu mera prat och skratt...
Efter ett par timmar begav de sig hemmåt och jag gick tillbaka till flytten för att köra tillbaka bilen som vi hyrt för dagen...

Lördagen spenderades hos min morbror som firade sin 60-års dag...
Grattis Tord *hurra* *hurra* *hurra*
Kvällen vra väldigt trevlig men mycket god mat och massa massa smarriga jordgubbar och glass... Frida var i himmelriket!
Vi bestämde även datum för vår gemensamma resa till Åland (gemensam betyder jag o stefan o syrran med hennes sambo). Bokade resan idag och insåg att det länar sig att vara medlem... 100 kronor kostar det för fyra personer och en bil att resa över Ålands hav... Tur och retur!!!Väldans dyrt... Haha

Söndagen gick i arbetets tecken... En lugn och skön dag på jobbet...
Idag har jag återigen hjälpt till hos Helena och Henke, ni vet... Bossat med basröst o grejjer... Hihi...

Imorgon ska jag jobba men det längtar jag faktiskt inte efter eftersom jag är trött som fan och har ont i hela kroppen....

Nu ska jag väcka min sambo o kolla om han vill duscha med mig... Jag våga rinte själv... Det är så djupt i badkaret att jag kanske drunkar...

Inga kommentarer: