lördag 2 juni 2007

Jösses

Detta inlägg var menat att bli sänt i ett mail. Eftersom mottagaren valt att inte ta emot mail från mig skriver vi det här istället:

Jag dömer inte dig, men jag tycker inte om det jag fick reda på och jag stödjer det inte. Du får göra exakt vad du vill men jag behöver ju inte tycka likadant och sånt beteende klarar jag faktiskt inte. Men jag har inte dömt dig!

Angående krypet så har jag inte förändrats mycket sen det kom till. Det jag reagerade på är att du inte kunde bli glad för min skull. Men när jag tänker tillbaka... Hur många gånger har du egentligen blivit glad för min skull? Det är inte många det...

Och angånde det jag reagerade på inom ämnet hund kan jag bara säga att jag reagerade som fan när jag först läste det. Förmodligen mycket eftersom omständigheterna var som dom var. I efterhand kan även jag se att det verkligen inte hade med mig att göra.
Men helt ärligt så hade det inte förvånat mig, för sympati är heller inget som jag någonsin räknat med från dig... Tyvärrr...

Så ha ett toppenliv med vad du än bestämmer dig för att göra i framtiden!

Inga kommentarer: