onsdag 13 juni 2007

Onsdag... satans regniga onsdag...

Ja, två dagar kvar till Ålands-resan och nu börjar det regna... Typiskt...

Men för er som ska befinna er i Uppland i helgen kan jag lugna er med att ni garanterat får bra väder... Jag har nämligen en förmåga att ta regnet med mig när jag åker till Åland så här är det fint och sol och där jag är spöregnar det... Hur går det till egentligen?
Odag har vi haft städdag... Det var välbehövligt och oj så fintn det blev... Imorgon ska jag tvätta och sen packa... Börjar faktiskt redan få resfeber... Det får jag jämt... Uscha buscha...

Igår var jag på Skansen hela dagen med Stefans mamma och Stefans brorsdotter... Det var riktigt skoj... Jag är impad över hur den lilla 4-åriga tjejen orkade en hel dag...




Men hon var bra trött när vi åkte hem... Haha, hon var inte den enda... Både jag och svärmorsan somnade nog ovaggade igår... Jag vet att jag gjorde det iallafall...

Snackade med Diana idag... Håller tummarna för deras blivande boende... :-)
Hon kanske skulle titta förbi här imorgon... Hoppas det... Vore skoj!!!



23.25








Inga kommentarer: