torsdag 28 juni 2007

Jobbe?

Nej, jag har verkligen ingen lust, känne rmig trött, hängig och alldeles för illamående... Men jag ska göra mitt bästa... Jobbar ju bara 6 timmar idag och det borde man väl kunna lida sig igenom... De tär synd, för jag gillar verkligen mitt jobb... Men när man mår så pyton att man vill gå dubbelvikt så känner man inte för att vara trevlig och hjälpsam...

Imorgon ska vi iallafall åka till Gränna, det ska bli skoj... Jag, Stefan, Dino, Mamma och Per åker över helgen.... Vi ska bo på ett jättemysigt hotell och hitta på en massa soliga saker... Me so happy!!!
Nästa vecka har jag en tung arbetsvecka... Jag jobbar tre dagar... Haha, man har blivit så bekväm med att bara jobba två dagar så en tredje känns som rena plågan... Jag somnar ju så satans tidigt nu förtiden och är konstant trött... Usch busch... Men nu måste jag gå o diska annars blir sambom tokig när han kommer hem...

Inga kommentarer: