tisdag 25 mars 2008

Oj, vilken påsk

Jo, sån har även denna helg passerat... Denna lååånga helg...
I fredags var grabbarna och bowlade... Jag och Isabel passade på att mysa hemma med Marcus. Och han sov för en gångs skull... Annars brukar han passa på att ha magknip på våra kvällar så man inte får en lugn stund... Så vi kunde tjattra och glo på tv och även hinna med lite Wii....
Stefan ringde en vända och lät förvånansvärt nykter... Men vi ändrade uppfattning när han klev innanför dörren... Haha...
Vi satt uppe och snackade på kvällen en stund efter Isabel gått hem och kom fram till att vi har lite olika sätt att se på saker och ting som man tidigare trott att vi tyckt lika om...
På lördagen tog vi silver-racern till Täby och åt lunch med mor o Per... Kameran glömde jag självklart hemma klantig som man är...
På kvällen kom Isabel över och lirade Wii med oss... Jag vann!!! två gånger! Stefan trodde jag hade knarkat och Isabel tror jag har tjuvövat i veckorna...
Har ni aldrig hört talas om nybörjartur? (jag o Stefan spelade igår och då åkte jag på stryk så det skrek om det)

På söndagen åkte vi till Evy. Pappa var i sverige över helgen och så var Evys båda barn med repektive och familjer där... Vi började med våffel-lunch... *mums*
Sen tog jag o far en prommis och mötte på... Jo, ingen mindre än Jasmine och Mariana! Ha, dom har man inte sett sen studenten om inte långt innan det... Det var skoj!
På kvällen åt vi fyllda lövbiffar oc sen glass med mina saffranspäron innan vi packade ihop och åkte hem...
Igår slappade vi, gick på prommis och köpte en sång till Dino som han bor i nu... Musse försökte få dit igår och blev huggen i ryggen av Dino så jag antar att han gillar den...

Nej, nu ska jag gå o preppa inför middagen ikväll... Viltgryta serveras det... Mumma
12.24

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha jaha du menar att du "glömde" kameran! hahahaa

nästa gång spöar jag skiten ur dig i biljard.. Promise!!!

PÖSS

Kattiz sa...

gu va gott med våfflor. undrar hur många poäng det är i det. hoho

Anonym sa...

Va fan, Betala räkningen nu...
får ju inga kommentarer om du inte läser min blogg!

Tack för ikväll =)

Porrfrugan sa...

Izza: Haha, du e så stört rolig! Jag kan verkligen se dig sitta och grimasera över bristen på kommentarer i din blogg!

Kattiz: Jag har inte kollat och har inga planer på att göra det... Usch, det är förmodligen alldeles för många... Men egentligen? Det är ju som pannkaks-smet så vad är det som är så farligt egenligen? Hm, värt att fundera ¨på...