söndag 30 mars 2008

JA, då var man tillbaka på banan igen... Isabel kommer bli så nöjd när hon har lite att läsa så hon kan slippa undan plugget en stund... Funderar på att låta bli att blogga när hon har hemtentor så hon får lite gjort... Slarvmajan! Nej, när hon väl sätter sig är hon ju jätteduktig... Det är väl vägen dit som är svår...

Vad har hänt då?

Det har varit mycket promenader känns det som, hundar överallt...

Igår var vi till Stefans bror som fyllde hela 34 (?) år... Det var trevligt... Barn överallt.... Cillas syrror var nämligen där och dom har ju bara ett par (!) barn om man slår ihop dom... Cillas mamma har 11 egna barn och 22 barnbarn... Herregud! Hur har man tålamod till det? *imponerad men tveksam*

Efter det åkte jag till Totte och Aina eftersom Bo-Ko fyllde år i torsdags... Grattis Bosse!

Där serverades det smarrig tårta och kaffe... Jag som INTE ska äta tårta egentligen men vad fan! Det är sexigt med bilringar... Haha

På kvällen kom Larsa och Desse över och vi käkade viltgryta här ihop... Vuxet med parmiddagar måste jag säga... Efteråt spelade vi Wii och jag och Desse som vet vad livet egentligen går ut på svullade glass i stora lass...

Det var verkligen kalas trevligt...Vi måste göra om det snart!!! Revansch på tennis?



Idag har jag Izza och Desse varit ute och gått, Desse vände tillbaka efter en stund när hennes kaffetarm började ta ut sin rätt... Stackarn, det kan fan inte vara kul att vara så koffein-bunden att man får migrän utan det...

Baloo har varit här under dagen. Det har gått kalas bra och han har skött sig strålande. Han sprang lös en stund med Dino och Kita och lekte och sen har han varit mestadels kopplad. Jag tror det var bra för honom, man vill ju inte att han ska springa så han får ont i lederna... Det är så lätt att glömma vilken kloss han är eftersom Dino aldrig blir trött eller får ont...

Jag hoppas han kommer idag oxå, me like Baloo!



Jag har även ägnat en del tid till att packa inför torsdag när vi brummar mot Vemdalen.

(Who-wille som det heter i Grinchen)

Nej, blöjbyte-dags... Vi ses snart Izza! (jag skrev det här igår men publicerade inte förrän Izza pluggat klart så hon inte slarvar med skolan... hihi

08.35

Inga kommentarer: