måndag 10 mars 2008

Katastrof-helg!

Ja... Äntligen är denna helg förbi...
Fredagen spenderade jag hemma med Isabel. Vi skulle ju ha myskväll med hjort och spela Wii... Mmm, det slutade med att Stefan prioriterade att gå till Marcus och så blev jag och Izza kvar här...Inte riktigt det som var planen men men...
JAg t5yckte Marcus kunde komma över till oss och vara med men det var ju vekrligen inte aktuellt... Vi har ju inte PS3... Mmm, där försvann min fredag med min sambo....
På lördagen jobbade Stefan och jag var hemma. Pappa var i Sverige så han kom och hälsade på...
På kvällen skulle vi till Stefans päron på middag... Det var trevligt.
Igår var jag och Isabel iväg en vända till Barkarby och Täby, mamma hade Marcus.
Det var skoj... Tvättade bilen gjorde vi poxå, det var verkligen behövligt!

Kvällen gickl i fikats tecken, Stefan ena bror och respektive + barnen var över och firade Stefan födelsedag. Han har verkligen träffat en supertrevlig tjej! Hoppas det funkar!

Efter dom hade åkt tog trevligheterna slut... Tjafs, diskussioner, bråk och tårar avslutade kvällen... Jäkligt skoj....

10.55

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman.. Kärleken övervinner Allt.

mamaMill sa...

Usch.. Hoppas det ordna upp sig sen, jobbigt sånt där..