torsdag 6 mars 2008

Helgen...

Morgon kväll ska ju Isabel som sagt komma hit... VI ska äta hjort och lira Wii... Spöa Stefan är en punkt på schemat!
På lördag ska vi nog bara slappa på dagen... Jag hoppas Isabel vill följa med mig och djuren ut om det är fint väder...
På kvällen sen ska vi upp till Stefans mor och far för att äta middag... Mina päron ska med oxå...
Efter det hoppas jag att mamma vill ta med sig Marcus hem till sig (eller hoppas och hoppas det är ju inte direkt så att han är jobbig, skulle bara få vara skönt att sova ut ordentligt en natt)...
Söndagen blir nog lite mer händelserik. Då ska Issabel och jag ut och jaga iPod... Det är tydligen jaktsäsong på dom nu...
Sen blir det att åka till Täby och hämta MArcus och då tänkte jag passa på att tvätta bilen ordentligt....

11.13

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer bli en kanon helg.....
=)pöss