onsdag 5 mars 2008

Främmande...

Idag kom Anna-Karin hit... Det var riktigt kul ,har inte träffat henne på eviiigheter!
Vi satt här o drack kaffe o snackade skit... Som på den gamla goda tiden... Fan, den gamla tiden var jäkligt mycket bättre.... Helt klart... Haha
Sen knallade vi upp till Solslätten (Fan, det heter ju Miranda) och tog en lätt fika med Isabel...
Riktigt trevligt, Dino fick vara i Izzas lya som är sååå fin!
Diana kom förbi oxå och gick med oss hem sen.

På fredag har Isabel bjudit in sig själv på middag, jag älskar när hon gör det. Är riktigt gulligt. Hon vill ha hjortstek med hasselbackspotatis och kantarell sås och om hon vill ha det så får hon självklart det...
Tyvärr är jag borta på middag på lördag så jag får inte se andra chansen med henne... Funderar faktiskt på att fejka en sjukdom så jag får stanna hemma....
Igår aktiverade jag mitt konto på Facebook igen.. Fattar det fan inte själv... Men men... Jag får väl skylla på att jag har ett svagt psyke eller nått... Gah!

Sitter o snackar med Clabbe på msn just nu... Muppen tänker inte komma o häls apå mig när han är i Svea... Riktig rump-nisse-stil!!!
What ells... Imorgon ska jag o Marcus till bvc för vägning o mätning o träff med barnläkaren...
På fredag ska jag, Iabel och Diana gå ut med vovvarna... Izza vill se Baloo... Han e ju såå liten... (ha, eller inte!)
Mer än så händer det nog inte... Inte vad jag vet hittills iallafall....
Nej, om man ska ta o klia den där jäkla sambon på ryggen som han gnäller om hela tiden...
Suck...
16.37

1 kommentar:

Anonym sa...

jäkla facebook nörd....visste att du inte kunde hålla dig borta så länge =)
men puss iaf