torsdag 20 mars 2008

Konstig sömn...

"Inatt jag drömde något som..." Nej, riktigt så var det väl inte...
Killen som skulle köpa mina skor dök aldrig upp igår, en ruggigt mysko kille... Vill man inte ha skorna så skiter man väl bara i att ringa?! Hm... Analysera mera!
Idag ska iallafall jag o frugan luncha på Miranda. Det blir nog en prommis innan med odjuret och sen bär det iväg... Sånt är alltid trevligt... Ikväll antar jag att jag ska ut och flyga... Det är ju min kväll på året liksom så det vore ju lämpligt att passa på då...

Imorgon ska Stefan och grabbgänget (fråga mig inte vilka för jag har no idea) ut och käka och bowla... Slöseri med pengar när man har ett Wii kan man ju tycka Haha
Så jag o Mackan ska ha myskväll bara vi två... Äta gott (Mackan får titta på när jag äter) och bada och sen blir det nog film tror jag...
På lördag ska vi till mamma... Just det, dom måste jag köpa påskägg till...
Hjälp! Vad köper man till ett gift par som har allt? Något litet enkelt, roligt bara...
Kommer ni på något skriv en kommentar! Tack...

På söndag ska vi till Stefans päron om Inga-Lill är frisk... ANnars tänker jag inte ens sätta min fot i den delen av Bålsta... När hon ringde häromdagen kunde man tro att hon låg på dödsbäddeni feber och det vill jag inte bli sjuk i!
Nej, om man skulle få på sig lite mer kläder än ett linne kanske... Det blir ju så satans kallt om fötterna när man går ut utan strumpor....

Ha det bäst!
09.56

Inga kommentarer: