torsdag 13 mars 2008

Jisses....

Har satt ut mina pretty women-stövlar på annons nu... Helt sjukt vilka människor som ringer... Det är stövlarna som är till salu, jag ingår inte i dom! Pulver!!!
Hoppas jag blir av med dom idag iallafall, skulle vara sååå nice att få loss dom pengarna så jag kan köpa ännu flera skor i jakan ikväll...
Stefan är ledsen, han älskar dom men det kan inte hjälpas... Mina fötter är större nu än innan Marcus så jag kan inte ha dom hur mycket jag än försöker...

För övrigt står världen ganska still, mamma och syster var här igår och kikade igenom vårt enorma centrum... Det enda vi hittade var kläder till Mackan (oväntat va?!) och till mig och syster... Mamma kom hem med strumpbyxor, haha... Åka ända till Bålsta för det...
Men det blev Vina pizza till middag och det gillar ju syrran så en bra sak fick de ut av kvällen som de inte kunde ha hittat någon annanstans.
Imorgon ska jag åka med CLabbe och hans polare till Uppsala, fråga mig vara inte vad jag ska göra där egentligen men jag åker enbart för att träffa Clabbe.
Jag hoppas Izza slutar tidigt från plugget så hon kan komma och möta upp oss. Det skulle vara skoj. Efter det ska jag och la Familia åka till pappa och Evy på middag. Pappa är i sverige nu för tredje helgen i rad... Fan, jag tror man börjar bli bortskämd! Haha
På lördag ska jag antagligen pilla med Izzas hår och sen ska vi till Täby för att se das grande schlager final!
Jag tror att jag har något bokat på söndag men jag har ingen aning om vad... Hm, måste fundera lite på det tror jag...

Sista tiden har jag funderat ganska mycket på hur ömtåligt allt är... Man lever i en rosa bubbla som man tar för givet att den inte kan gå sönder. Sen står man där med en nål i ena handen och funderar på om man själv ska spräcka bubblan eller om man ska ge nålen till någon annan. Den här gången slängde jag nålen istället men vet hur nästa gång ser ut?!
Förhoppningsvis blir det ingen nästa gång alls... Mn det ska man inte ta för givet... Det har hänt så mycket i den här kommunen sista tiden att man verkligen förstår hur sköra saker och ting är och det behöver inte ens handla om antikviteter för att de ska bli ömtåliga... Vissa saker som fortfarande anses som nya är lika sköra de...
Sen finns de dom sakerna som är "gamla" som man trodde aldrig skulle bli trasiga som går sönder iallafall... Saker som man alltid pratat om som ett bra föredömme eller exempel på hur det borde vara... Vad fan är det som händer egentligen?
I slutändan blir man förvånad, chockad och ledsen. Varför ska det gå så?

Jag hittade en gammal polare på Facebook idag som jag inte pratat med sen gymnasiet. Får se om hon loggar in inom snar framtid och om hon reagerar på att det är jag... Jag hette ju inte C. på den tiden så hon kanske inte kopplar... Men å andra sidan borde hon ju ha synen i skapligt skick så hon ser att det är jag... Haha...
Det finns fan ingen som kan sjunga Dolly Parton som hon...

Jag hörde av Sosso idag att Tesse är i stan, vore kul att stöta på henne då vi inte setts sen hon flyttade innan årsskiftet... Ska kolla om jag har kvar hennes nummer och slå henne en pling...

Nej... KOlla om lillkillen är på g vakna kanske...
13.30

Inga kommentarer: