onsdag 19 mars 2008

Lyckost mig!

Jag känner mig så lyckligt lottad. Jag har en underbar sambo som fan gör allt för oss, en underbar son som är det finaste man kan tänka sig och så har jag underbara vänner... Framförallt Isabel... Hon är helt underbar... Bara att prata med eftersom hon har så bra tankesätt. Hon säger aldrig hur man ska tänka utan bara "men om du vrider på det så eller så hur blir det då"...
Jag bor i en fin lägenhet, har en fin bil, jag har en dampig men charmig hund och en supermysig katt (som periodvis har lika mycket damp han)...

Jag känner inte att jag behöver mer än så... Vad kan jag tänkas behöva liksom?
"Vänner" som inte hör av sig... Inte finns här? Haha, nej, verkligen inte!
Som alltid kommer med bortföklaringar eller bara dåliga förklaringar på hur vekrligheten ser ut... Hallå? Jag lever oxå i denna värld, jag vet oxå hur vekrligheten ser ut....
Nej.. dom klarar jag mig utan...
Nu vet jag verkligen vilka som är och inte är äkta vänner... Känns otroligt bra att vekrligen kunna dra ett streck och dela in folk i fack... Men när det gäller äkta vänskap gör jag gärna det, delar in i fack alltså... Bara för att man då inte behöver fundera på var man har folk....

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen med mina två fina karlar... De omanliga männen... Haha
20.25

4 kommentarer:

Clabbe sa...

Vad e det för ny medicin du har fått?

Porrfrugan sa...

Kuk kallas medicinen... Går att få tag på receptfritt... ;-)

Anonym sa...

receptfritt?
Jag letar och letar men inte fan får jag nån.....
GE MIG!!!!!!!

Anonym sa...

känns som att du döljer nåt för mig.... *arg*
får vi verkligen hoppas att du inte gör.