fredag 14 mars 2008

Besök från Tjeckien

Idag skulle jag o Izza möta upp Clabbe och Civek (shit, hette han verkligen det... Har fan redan glömt) i Bro. De skulle till Uppsala och leka turister och vi följde med...
Inte för att jag gillar att leka turist men det var skoj att träffa Clabbe. Det är ju bara 6 månader sen sist... Och det lär ju bli längre till nästa gång, eller vad tror du Isabel...
Så vi drog till U-sala och glodde på gravar, kyrkor och sånt där kulturellt som jag verkligen inte är intresserad av... Men jag och Izza reder oss alltid... Vi pratar sex när vi får tråkigt så det var vad vi gjorde medan pojkarna turistade runt i Domkyrkan...

Passa er för lypsyl-männen!
Det är dagens tips...

Sen åkte vi till Väsby för att käka på Mammas... Vitek (så hette han ju, kom på det...Haha, dumma mig) åt köttbullar och mos med lingonsylt... Himla svenskt!
Efter det droppade vi grabbarna i Kista där de skulle ta tunnelbanan hem till Solna. Jag och Isabel fortsatte prata sex ett tag och sen bytte vi samtalsämne till något som förmodligen inte var lika intressant eftersom jag inte kommer ihåg det... Haha... Koko!
Väl hemma upptäckte jag att mina nua byxor kommit så vi lämnade Mackan till Stefan och åkte först till Izza för att hämta lite papper som hon skulle posta och sen till Ica och hämtade ut paketet... Byxorna var jättefina... Fan bara att man fortfarande inte har fattat att man inte ser likadan ut som innan bebis-magen... Alltså, jag var ju stor då oxå men då satt saker och ting iallafall fast på kroppen... Nu vette fan vad det räknas som...
Så det ska bli supernice när min cykel kommer hem på måndag... Då ska den invigas... Heslt hela dygnet! Haha...

Imorgon ska jag göra dreads på Izza, det ska bli skoj! Massor med skoj...
Vi ses o hörs!
22.36

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha mycket sex-snack blev det. Men det är ju bara trevligt.
men ja... allt blir ju lite jobbigare hela tiden. =)

Håret imorgon....wiiih. Tack!

KRAM å puss

Porrfrugan sa...

Jupps, hår imorgon! D blir kalas!!!