måndag 3 december 2007

Läkarbesök idag...

Senare idag ska jag infinna mig på Akademiska sjukhuset för att kika på mina blåsor/knölar... Inte något jag ser fram emot men jag vill ju få bort skiten så det är väl bara åka dit o le...
Helgen har för övrigt varit ganska lugn, igår satt vi och tittade på en film när det helt plötsligt blir kallt i armvecket...
Jo, mycket riktigt! Då har blåsan på armen spruckit igen och det rinner blod genom bandaget... Som tur är köpte jag blodstillande ull i förra veckan som fungerar alldeles prima så jag tog bort bandaget och la på ull, kompress och nytt förband... Direkt avtog blödningen! Jag kommer aldrig mer vara utan denna ull! Den är fantastisk.
Och tack vare den slapp jag åka in akut (det var ordern från läkaren om jag skulle börja blöda igen)...
Nu har Stefan precis varit till tandläkaren och fått pencillin mot sin inflammation i ena sidan... Så vi hoppas på att han snart kommer bli lite mer människa oxå...

Ha det bäst!
Izza, jag droppar förbi dig runt två... Pözz

11.44

Inga kommentarer: