onsdag 19 december 2007

Funny funny

Nu är det bara fem dar kvar...
Till Julafton alltså, bebisen får vi nog vänta lite längre på hoppas jag...
Fick hem vår barn-bok igår... En sån som man fyller i om barnet alltereftersom de växer upp. Beställde den via ett reklamutskick och den är mycket finare än jag trodde att den skulle vara....
Felicia skickade sms idag oxå, den lilla fan har fortfarande inte kommit på någon dunder-medicin mot halsbränna... Fan oxå, jag som vekrligen litade på att hon skulle fixa detta innan jul och vinna nobelpriset nästa år... Det här ska hon få äta upp! Haha...
Nej, om man ska gå och mysa med sambon lite nu när man för an gångs skull är lite trött...

Ha det bäst alla söta!
Izza (who the fuck is Bella?), vi hörs imorgon! Om jag inte svarar är det för att jag sover, ring igen då!

Pözz alla julsugna!
21.44

Inga kommentarer: