söndag 30 december 2007

Varva ner nu gott folk!

När jag klev upp idag (och jag menar verkligen på dagen eftersom vi satt uppe hela natten och kollade film) hade jag 7 missade samtal från mamma och syrran... Även Stefan hade ett par samtal på sin telefon från dom...
Så jag ringer upp varav dom typ flåsar i andra änden och frågar var i farao jag varit...
Eh, hemma?!

Isabel satt hela kvällen häromdagen och vaktade sin telefon för att hon väntade på att jag skulle svara på ett sms...
Haha, alla är på helspänn... Så frågan är? Är det jag eller ni som ska föda? Haha...
Ni lär ju få reda på om något har hänt efter det har hänt, innan verkar ju ganska meningslöst...
Den enda osm inte är på spänn är Lotta, men hon ska ju köra in oss så hon har nog fattat att hon kommer få reda på det typ först av alla... Hon är inte så dum den där blondingen... Haha...

Annars har det varit lugnt... Massor med känningar som gör att jag sitter jäkligt still nuförtiden och inväntar det nya året, sen ska det ut och springas i trappor...

Bekanta till mig fick ett glädjande besked i veckan (ni vet vilka ni är) och jag är verkligen glad för er skull... Grattis!!!

Nej, nu ska jag duscha och sen till kista och möta upp resten av packet... Bio står på dagens schema... Vi hörs!

Puss på dig Isabel, du kan andas ut nu! Jag ringer dig!!!!!
15.06

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir en -08a.....
kom igen...spring i trappor. ;)

en prommis kan vi ta....
vi hörs...puss