fredag 21 december 2007

Julshopping

Jaha...
En dag i julens tecken är avklarad...
Började dagen på Ikea... Blev lite förvånad när en kille framför oss går med en tröja med "Dino´s" på ryggen eftersom han ser sådär kusligt bekant ut...
Jomenvisst... Antingen har Alex aka Ecci en dubbelgångare eller så var Ecci på Ikea idag...
Det roliga är bara att vi inte träffats på en cirkus två år och han verkligen INTE kände igen mig...
Men jag hälsade ju (trevlig som man kan vara) och han tittade på mig med en blick som sa "Eh, jaha... Och du är/vill/ whaaaat? Reeeetard!"
(Dessa ålänningar har verkligen ingen uppfostran!)
Haha, ganska lustigt när man tänker efter....

Iallafall, vidare runt i Barkaby och shoppade julklappar med Isabel som noga övervakade att hon parkerade så att jag skulle komma ut och in ur bilen (otroligt vänligt av dig att ta hänsyn till en tjock kvinna, tackar och bockar :-) )
Nu har jag precis kommit hem och ska alldeles strax med sambon till Willys för att sedan fixa och trixa med pepparkakshus och julklappar hela kvällen....
Imorogn blir det ytterliggare en heldag... I täby denna gång... Oj, så jag längtar!


Ha det bäst!
15.03

4 kommentarer:

mamaMill sa...

okej du har blivit gravid.. men alex då?! han länsa syrrans sminklåda och tog på sej en lila slips, haha! hur kände du igen honom är väl snarare frågan ^^

Porrfrugan sa...

Det var verkligen inte svprt... Det är ju bara Alex som kan se ut som Alex, hur mycket han än förändrar sig...
Känner man Clabbe så har man slutats att förvånas för längesen över förändringar... Haha, God jul på dig och många kramar!

Anonym sa...

Tack stumpis för en trevlig dag....
åhhh....hoppas bebis kommer snart.................
men efter nyår...okej!!

KRAM!

Anonym sa...

hoppas du mår bra.... puss