onsdag 12 december 2007

Så var det kväller...

Imorgon ska jag till barnmorskan... Denna gång ska min mamma följa med...
Vi ska sammanställa hela min graviditet, det ska bli skoj tycker jag...
Nu är det för övrigt bara 24 dagar kvar till beräknad förlossning... wiiih
Ni anar inte hur mycket jag längtar!

Idag kom mamma hit med barnvagnen och vaggan så nu står det fint monterat i barnrummet. Stefan som inte har sett barnvagnen tidigare (han har ju varit med o valt modell men förgen vi valde tillsammans fanns inte på 2008 års modell) tyckte den var jättefin och var jättenöjd med färgerna...
Sen åkte jag mamma och syrran på europas tråkigaste ljusparty! Jag har adlrig varit med om värre sömnpiller...
Och när jag kom hem hade stefan monterat ihop vaggan, den är ju bara sååååå fin!
Nej, nu ska jag spela lite spel och sen göra ett nytt försök att sova!

00.47

Vi ses alla skogstroll, hoppas ni får en trevlig Lucia!

Inga kommentarer: