onsdag 15 oktober 2008

Tänkte åka till klubben idag och träna med Gun. Men nej, det sprack då min fjärrkontroll till bilen gett upp. Så jag kan inte stänga av larmet. Men det löser sig ändå.
Jag ska ut och gå med Maria och Lotta ikväll och alla hundarna (M har två BC, Wappe och Tarras och L har med sig schäfern Jum Jum och rottisen Myran) så dom får leka ordentligt.
Innan det hinner jag trärna lydnad med Enita. La ett spår igår som gick sjukt bra. Hon är så duktig min fina vovve. Är så stolt.

Det är ganska roligt ändå att jag alltid haft en önskan att ha en schäfer från Sören och Guns uppfödning och nu har jag det. Fast hon inte var valp när hon kom men det spelar verkligen ingen roll. Jag kan lära mig så mycket av henne...
Ska ringa och boka tid för röntgen ikväll. Kom på att jag aldrig bokade någn tid, kan ju vara bra att ha.... Håll tummarna nu alla för att hon är ok. Vill inte förlora henne....

Inga kommentarer: