fredag 10 oktober 2008

Jaha, ny dag, ny erfarenhet, nya tankar...
Aldrig mer... Det är allt jag har att säga om det....

Anyway... Tävlingen den 2.a november har jag beslutat att skjuta på till våren. Enita behöver en redig hälsokontroll innan något annat ska göras... Röntga lungor, analysera juverknöl osv... Så det känns inte som att motivering till tävling är det jag tänker prioritera nu...
Dino är en tjockis! Han har aldrig varit så rund som han är nu... Inte bra! (Måste brås på mig, haha)

Jag och Sandra börjar vårt nya liv idag... Inget socker, ingen läsk, inget skit... Marsch-promenader dagligen... Vi började med det redan igår iofs... Efter 3 påsar godis, 1 liter glass och sex paket kakor och till dessert lite fiskgratäng... Fy fan att jag ens lever idag är ett under... Vi klev inte upp ur soffan mellan halv tio och arton för mer än att byta film i dvd-spelaren...
Men fan vad det gjorde nytta tror jag...

Imorgon kommer mor hem, hon har varit i staterna och arbetat en vecka... Eller underhållit kunder är det egentligen, massa middagar och drinkar... Gud så jobbigt... Haha....
Så dom lär väl komma hit på söndag misstänker jag och säga hej, eller skulle vi dit på middag eller hur var det? Hm, kanske värt att kolla upp....

La ett spår med Enita igår iallafall mitt i allt... (Jag var ju fan uppe ur soffan då iallafall)... Det gick kalas och hon skötte sig exemplariskt... Sandra stod en bit bort med Dino och mobilen stadigt mot örat i vanlig ordning... Haha, tänk om den skulle gå sönder! Då skulle hon nog få andnöd...

Nej, äta lite kanske...

Inga kommentarer: