tisdag 21 oktober 2008

Just nu är det ganska lugnt på hundfronten... Lugnt i den bemärkelse att jag inte varit på klubben på ett tag. Jag tränar lydnad med Enita nere på IP och har lagt ett par spår sista tiden. Allt går bra och jag kan inte se några större orosmoln. Vad jag däremot oroar mig om är hennes tid för röntgen på måndag. Inte tiden utan vad det visar... Jag hoppas verkligen hon är ok. Annars vette fan vad jag gör... Hon har inte ont i sin knöl vad jag kan utläsa men det känns tråkigt bara hela grejjen... Hennes öra bråkar igen så nu håller vi på med rengöring, igen...
Nu ska jag gå och ta fram kläder till sonen och sen ska vi ut och leka med hundarna efter han har åtit mellis... Tror dom skulle må bra av en lekdag och idag är tråkväder så då får man ha roligt istället.... Ha det bäst!

4 kommentarer:

lindaha sa...

Hej! hoppas allt är bra med er. tänkte bara fråga om den här bloggen bara kommer handla om hundar nu?

Kattiz sa...

jag vill ha tillgång till din andra blogg juh.. katrin.hedstrom@gmail.com du fresten.. hur gick det med partylitegrejjerna?

Anonym sa...

jag saknar Dino.....och Enita.

Porrfrugan sa...

Ja, det här är vovvarnas blogg. Min privata har jag låst för allmänheten och läses av nära o kära... Om någon inte fått en inbjudan som känner att dom vill ha det får man hojta till....