onsdag 8 oktober 2008

Det är märkligt hur vissa personer etsar fast i ens hjärta. Och stannar där.
Inte något mer än så, de sitter där och man tänker på dom ibland, de roliga minnen som finns och så... Fick ett sms från en sådan person igår.
En person som har hjälpt mig så sjukt mycket att hitta mig själv när jag var vilsen... Jag tror inte ens han är medveten om det själv... En person som lärt mig att tänka... före... Inte för att det är något som är proffs på än idag men jag gör det iallafall ibland...
Jag tror om omständigheterna hade varit annorlunda att vi hade varit sjukt bra kompisar idag som hade haft sjukt kul ihop. Så som jag och Clabbe har det... Inte konstigt, bara roligt. Med bra minnen... Jag tänker på dig iallafall, kommer alltid göra. Och jag hoppas att du en dag kommer finna det du söker i livet. Och nu menar jag utan motor...
Jag hoppas du är verkligt lycklig. Ta hand om dig! /F

2 kommentarer:

Mizz Gemini sa...

Dags för en tur till Metropolen Enköping snart kanske?!

Porrfrugan sa...

Jaaaa, jag är så värdelös på sånt... Förlåt... :-(
Men visst kommer du den 18.e? Puss o porr