onsdag 15 oktober 2008

Eftersom det från och emd idag går att länka från Wozillas till mig tänka jag att det kanske är dags att ha en liten presentation igen... Så ni slipper gå tillbaka en sisådär 270 inlägg eller nått....

Frida heter jag, är 26 år och bor i Bålsta. Jag är sambo med Stefan och tillsammans har vi lilla Marcus född januari 2008. I hushållet har vi även ca 50 fiskar och två vovvar.

Dino (Diamond Zamecke Nadvorí) är den lilla av dom. Han är en Praszky Krysarik född april 2006. Han är en import från Tjeckien och han kom till Sverige vid 9 veckors ålder. Jag fick hem honom till mig när han var 8 månader....
Med honom tränar jag agility på nybörjarnivå då jag aldrig gjort det tidigare och inte han heller.

Den stora är Enita (Wozillas Enita). En schäfer tik född 2000. Med henne tränar jag idag lydnad och spår. Vi har startat en gång. Då i BHBK´s klubbmästerskap i brukslydnad. Vi placerade oss tvåa. Jag är såååå stolt över oss båda! Tack Gun och Sören för all hjälp och träning! Ni är underbara båda två..

Jag jobbar 70 % som personlig assistent här i Bålsta och trivs kalas bra. Att bara jobba kväll passar oss perfekt då Marcus är för liten för dagis o så än...

På fritiden är jag med kompisar, på långpromenader eller på hundklubben.

Från början var detta min blogg och skrev om allt. Idag är det mera hundarnas blogg och det mesta är med dom i fokus....

Ha det toppen!

Inga kommentarer: