måndag 23 april 2007

Nämen!

Ja, dåsitter man här nu då... Nybliven bloggare kallas det väl... Helt sjukt... Det var ju så lagom med dagboken på helgon.net...

Men nu sitter man här iallafall...

Varför har detta blivit så populärt egentligen?
Och varför ska alt ha så flashiga namn?
Vad var det egentligen för fel på ordet "dagbok"?

Eller är det för fjortis-stäplat?
Att man automatiskt tänker på en rosa liten bok med ett fjöligt litet hänglås och sidor som luktade barbie...
Jo, tack! Jag kommer ihåg dom... Hade nog ett par själv när jag var liten...

Men detta är ju kalas, eftersom alla inblandade i mina dagböcker inte har helgon kan ju även dom följa mina ibland galna dagar... Och även se när dom är inblandade...
Så, ojdå Lotta, nu får du rita många teckningar för att inte vissa namn ska dyka upp här... *hihi*
Fan, det här var nog en riktigt bra ide när allt kommer omkring!

Fast det avslöjandet väntar vi med till en annan dag, nu har jag hushålls sysslor att sköta som det så fint heter på ren Svensson-svenska...

Inga kommentarer: