måndag 30 april 2007

Den mer grundliga presentationen

Mannen ni ser ovan här är min fina Stefan... Min sedan förra sommaren och förhoppningsvis livet ut...






Detta är återigen tokiga Tesse och Larviga Lotta som visar sin bästa sida...

"Får jag inte nitar och läder, höga stön och porriga kläder"

Bruttan här är Felicia, min egna nallebjörn! Naken i Clabbes soffa med Ior mellan tuttarna... Det är grejjer det!



Här har vi Bull o Bull, Piff och Puff eller Jensine och Izza... Vilket man nu föredrar att kalla dom... Söta är dom iallafall!!!


Clabbe lär vi inte få glömma, då blir han ledsen... Clabbe och jag lärde känna varandra genom min barndomsvän Veronika som lämpligt nog gick på gymnasiet ihop. Han är en manlig version av mig själv...



Sen har vi Ante i gänget, det är Tesse pojkvän och den tredje i kollektivet på andra sidan gräsmattan...

Ann-Marie är Dinos verkliga ägare. Vi gick i grundskolan tillsammans och tappade kontakten på gymnasiet. Hon ringde mig i december när jag sat tpå tåget med skolan jag jobbade på och gissa om jag blev chockad över att höra hennes röst efter sju år...

Anna-Karin lärde jag känna när jag bodde i gamla Bålsta vid 19-års ålder. Hon bodde i samma port med sin man, hund, katter och lilla fina Embla som då bara var 6-7 månader. Idag är Embla hela fem och och har en jättefin liten bror....

Så har vi Lotta 2, vi bor i samma område och lärde känna varandra genom larviga Lotta. EN störtskön brutta... Det är där fritidsgården håller hus när Bifrost har stängt...
Cicci är en annan galen tjej i denna håla... Kan uppfattas som lite skräckinjagande med ack så söt hon är när man känner henne....
Sofie är en ny förmåga i kretsen. Vi träffades av en slump på helgon.net och började prata hundar. Sen har det bara fortsatt därifrån.
Emma, min egna raggardrottning... En heltokig tjej som helst av allt spenderar all sin tid i baksätet på en jänkare med en bira i handen!


Inga kommentarer: