måndag 14 april 2008

Oväntat besök...

Ja, idag knackade två oväntade personer på dörren precis när vi skulle äta...
Ett otroligt trevligt samtal som slutade med att de två grät och hela deras värld var upp och ner i det var typ vårt fel... Yeah right, för den stilen brukar ju fungera med Frida?! Eh, ikke!
Jag är inte en plutti nuttig person, de tär inget fel med att vara det men jag är det inte!
Jag måste inte umgås med alla 24 timmar om dygnet och jag är inte en telefonmänniska, jag pratar inte i telefon om jag inte måste och jag ringer absolut inte till någon om jag inte vill något specifikt... Jag skulle aldrig ringa till någon för att bränna lite tid och kallprata, inte min stil!
Jag komme rinte börja med det nu heller så räkna inte med några pluttinuttiga samtal framöver!
It aint gonna happen!
Efter den händelsen tappade jag matlusten och Stefan började må illa och har precis spytt (sen om det hade något sammanhang tvivlar jag ju iofs på men ändå)....
Nu ska jag smacka ner min rumpa i soffan och glo på dumburken innan det är dags för att sova...

Ha det bäst!
22.16

9 kommentarer:

Clabbe sa...

Jag älskar när Jehovas hälsar på :D

Anonym sa...

haha.. Jehovas.. I wish.

Porrfrugan sa...

Jehovas?
Nej, samma gamla svärmorsa självklart!

Anonym sa...

haha...självklart.
=)

Kattiz sa...

men nu får du väl iaf ta och skriva ett nytt inlägg va? :)

lindaha sa...

Grattis på namnsdagen marcus :D

Clabbe sa...

Somliga har ju inte skrivit på 3 veckor snart...

Anonym sa...

Börjar bli tröttsamt...Betala interneträkningen!!!!!!!!

Clabbe sa...

Haha... Är det där skon klämmer? ;D