fredag 11 april 2008

Jag har inte sovit mer än kanske sammanlagt femton minuter i natt.... Jag har syttit i soffan hela natten och funderat över mina synder.... Jag måste ha varit rejält elak i mitt förra liv för att förtjäna denna smärta som jag haft hela natten...
Värktabletterna hjälper inte oavsett hur många jag trycker i mig, jag får ryckningar, kallsvettningar och tårarna bara rinner nerför mina kinder...
Det svartnar för ögonen på mig.... Jag vill inte att Mackan vaknar nu på ett tag för jag vågar inte plocka upp honom.... Tänk om jag får jätteont precis då? Vad gör man.....
Ska ringa sjukan vid 7 och be om andra tabletter.....
shit vad trött jag är....
06.44

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Usch va hemskt! Tar säkert för överjävligt ont :/ krya på dej!

Anonym sa...

Tur att du har mig *ler stort*

PUSS

Porrfrugan sa...

Milla: Tack, idag känns det mycket bättre..

Izza: Ehm, ja så kan man ju LUGNT uttrycka det... Utan dig skulle jag ha legat på en brits med en nummerlapp på tån....