tisdag 1 april 2008

Jag har alltid haft kompisar, hela livet har varit fullt med kompisar... Men jag satt igår och tänkte igenom var det var för typ av kompisar...
Jag har aldrig haft en vän som Dig!
9 av 10 tjejer är backstabbers... Grabbar är players... Inte alla men många av dom... Jag menar, om vi nu ska vara helt ärliga... Hur många av mina gamla killpolare är inte oxå gamla knull?
Jag har aldrig förut haft en kompis som jag verkligen kan öppna mig helt och bara vara jag... Där jag inte behöva ha en viss fasad uppe för att slippa argumentera för vem jag är...
Du accepterar mina konstiga sidor, mina bra och dåliga. Du vet mitt förflutna och tycker inte sämre om mig för det... Jag kan säga exakt vad jag vill och aldrig skulle du döma mig för det...
Jag skulle aldrig frivilligt vara utan dig i mitt liv... Vår vänskap har under dessa år gått ignom knäppa pojkvänner, helt sjuka flyttar, resor runt fan hela jordklotet... Men aldrig har det varit konstigt mellan oss när vi umgås...
Sanningen är att jag skulle nog aldrig klara mig utan dig! Du plockar verkligen fram det bästa i mig och det kommer jag alltid vara tacksam för.
Du är den enda som någonsin kommer räknas som min fru och den enda jag kommer vara fru till, ever!

Me love you a lot a lot
10.12

5 kommentarer:

Kattiz sa...

naaw tack frida. klart man ställer upp ;P

Kattiz sa...

hahaha.. fan va tråkig jag är.

Porrfrugan sa...

Jag tycker du är kalasrolig! Skrattade så jag gråt... Haha, diggar dig!

Anonym sa...

åh.. Me love You too!!!

=)

PUSS!

Anonym sa...

Puss min söta vän =)