måndag 12 januari 2009

Dino har flyttat....

5 kommentarer:

Anonym sa...

*gråter*

Mizz Gemini sa...

Vad tråkigt! Hoppas flytten gått bra & att du trivs!

Cecilia sa...

Känner inte dig och har inte följt din blogg, men jag hamnade här pga av lite googlande. Min hästs pappa heter Cillur, skimmel f.91, e. Urbino. Min häst är född 94. Läste i dina "tillbakablickar" att du ridit en häst vid namn Cillur. Skulle så gärna vilja veta lite mer om dina erfarenheter av honom i så fall.Jag har träffat honom en del i hans yngre år....

Porrfrugan sa...

Cecilia: Om du har facebbok kan du söka på Lotta Johansson (hon finns bland mina vänner) hon känner Cillurs ägare och kan nog ge dig en mycket bättre bild av honom än jag kan. Jag red honom bara under hans sista 8 månader i livet... Lycka till! /Frida

Susanne och Pebbels sa...

Usch, jag lider med dig.

KRAM