torsdag 26 mars 2009

Update on Dino

Pratade med tjejen som har Dino för ett par dagar sen... Han har det hur bra som helst...
Dom tränar Agility aktivt och hon har även börjat träna spår med lill-killen som tydligen är riktigt duktig (det var ju det jag misstänkte att han skulle vara)...
Om ett par veckor flyttar dom ut på landet i Norrtälje och Dino ska få en hundkompis till (utöver dom han redan har på hundklubben)...

Det känns så bra att veta att jag gjorde rätt val. Och det bevisar bara ännu en gång att manalltid ska gå på sin egen magkänsla. Den här tjejen kändes rätt från första telefonsamtalet. Och jag följde den känslan... Känns super-bra!

3 kommentarer:

Emma R sa...

Va roligt att han har fått det bra! Det är nog ALDRIG smärtfritt att omplacera en hund, men att sedan uppleva att hunden har det bra måste kännas skönt!

Kram på dig Frida!
Emma R

Anonym sa...

Vad skönt att det ordnat sig för Dino.
En hälsning från Musse: Han lever livets glada dagar ute i våren. Det finns så mycket fjärilar och kryp man kan jaga. Han har också gett sig på ett och annat möss och småfåglarna lever farligt. Han är rätt nyfiken på det mesta, killen. Speciellt garaget! Där vill han alltid vara med om det är något på gång. Han tycks ha skaffat sig en kompis också. En helsvart kattkille som hälsar på ibland. Tydligen är dessa två herrar helt överens!
Så Musse stortrivs. Dessutom är han som vanligt världens snyggaste och gosigaste kille. Oändligt älskad av hela familjen!
Tror faktiskt han saknar Dino ibland. Ingen av oss kan tydligen leka lika bra som Dino. Musse försöker lära oss men som Dino är vi inte.
Varma vårhälsningar från oss i Gävle!

Porrfrugan sa...

Åh, vad kul att höra att Musse har det bra... Jag tvivlar inte en minut på det heller. Jag tror inte Stefan heller gör det :-)
Ni får gärna maila bilder på honom till mig, det skulle vara kul att ha. Trevlig midsommar, hälsa familjen. Mvh Frida Och Mackan