onsdag 31 december 2008

Så besviken och föbannad

Jag fick ett sms igår av en "kompis" som alltid tyckt bra om Dino...
Han ville att ajg kort och gott skulle köra dit honom bara....
Jag svarade att så inte kommer hända och sen vände hela konversationen till något otrevligt...
Två av mina krav på nytt hem är Inga barn och inte lägenhet.... Dom bor i ett centrum med två barn... Hallå?! Vilken del fattade dom inte av annonsen...
Blir så sjukt besviken på att inte folk kan respektera min vilja. Din o är min hund, jag känner honom bättre än någon annan och där han hamnar ska det kännas bra även för mig.
Så jag bad dom att aldrig mer höra av sig till mig igen och fick till svar att jag är sorglig....
Ja, det är ett fritt land, tyck det om ni vill... Palla bly mig....
Denna gång kommer jag inte sakna dom, nu har dom verkligen visat hur dom ser på vänskap....

1 kommentar:

lindaha sa...

Skit i dom! De har verkligen ingen som helst rättighet att tala om för dig vart din hund ska flytta!
Du känner honom bäst och vet vad han behöver. Att omplacera en hund är aldrig lätt och då vill man ju att han ska få exakt det som han behöver.
Lycka till med att hitta det perfekta hemmet till honom