onsdag 10 december 2008

Åh ångest

Dino följer med till Borås imorgon, sen blir han kvar en vecka....
Han kommer med upp när Izza kommer hem och så är han med henne över jul och nyår...
Sen vette fan hur jag ska göra...
Får IKKE ha med honom till syster...
Alltså, alternativen är många men jag är inte helt nöjd med dom...
Det är Bibbi som är det bra alternativet, det känns tryggt... Men resten... Tack, men nej tack
Får snacka med Izza under helgen lite tror jag.....

Nu är det prommis på schemat
10.04

4 kommentarer:

lindaha sa...

Att hitta bra passning till ens hund är svårt :/
Säg till om du vill ha sällskap på nån promenad nån gång ;)

Kattiz sa...

önskar jag hade ett jobb som gjorde att jag hade tid med vovve/vovvar.. :(

Anonym sa...

han är ALLTID välkommen till mig...... söta lilla älsklingen, ja du kan iofs skicka hit både barn och djur om du vill. hahaha

Porrfrugan sa...

Jo, jag vet att jag kan göra det.... Du är guld Izza! Men du vet ju oxå att det inte är hållbart i längden...

Lindaha, jättegärna, men min tid i Bålsta börjar rinna ut så vi får nog skjuta det lite på framtiden... Hoppas ni får en toppen-bra jul iallafall...

Kattiz: SHIT! Dina ljusstakar! Alltså, fan mitt minne suger verkligen getpung!