söndag 9 november 2008

Sjuk ångest

ENita... Hon ger mig ångest... Eller inte hon som person... Utan hennes situation.
Jag komemr flytta, vet inte vad jag får för jobb. Hon behöver opereras och det är pengar jag inte kan lägga på det just nu. Jag måste prioritera att jag och Mackan kommer iordning... Saker som måste köpas som måste gå före...
Och om jag opererar henne är det inget som säger att hon bli bra. Hon kan få tillbaka det tydligen... Jag vill vänta med att ta itu med henne tills jag vet hur allt blir. För om jag inte kan ha kvar henne känns det onödigt att lägga flera tusen på att operera henne. Och om jag kan ha kvar henne så är det ju mera värt det. Har ångest över hela grejjen. Knölen växer så sjukt mycket hela tiden... Tycker synd om henne som ska ha den men som tur är verkar hon inte ha ont alls. Hon verkar inte ens bry sig faktiskt... SÅ länge hon inte gör det känns det ändå lite som att jag kan skjuta på mitt beslut... När hon visar att hon itne tycker att det är ok är det nog värre....
Fan oxå, vill inte förlora en hund till... Om jag gör det blir det inte en till... Orkar inte med att gå igenom det igen...

Inga kommentarer: