tisdag 2 september 2008

Var ute och gick på kvällen med hundarna, tog en sväng förbi Pöket och hennes sambo. Sa hej och snackade lite skit... Fick plötsligt så satans ont i magen att jag inte kunde sätta mig upp rakt och det hela slutade med att sambon körde hem mig och hundarna.

Tusen tack, du är så snäll!

Jag raka vägen in och la mig i sängen, Stefan fattade ingenting (vem gjorde det?!)...
Har legat nu en stund, känns bättre. Så nu provar jag att sitta en stund innan jag ska sova för natten... Såhär hade jag innan jag blev gravid vid varje ägglosning, jag hoppas fan inte att det kommer tillbaka för då kommer jag satsa på att vara konstant gravid eller nått....
Annars är allt lugnt...
Misstänker att jag fått ett blogg-inlägg riktat mot mig men eftersom jag inte är skyldig till det som misstänks så tar jag inte åt mig... Sorry, du får leta vidare...
23.11

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet fler som har sånna smärtor vid ägglossning. Jobbigt...
Jag känner ju inte ens av mina, på det sättet.
Puss iaf... =)