onsdag 10 september 2008

Var och tränade igår... Gun gick med Enita först då vi kom på att det kanske var bättre att hon gick med Enita på KM.et. Men Enita gick inte alls typ med henne. Hon gjorde allt för att söka kontakten med mig så vi la ner den iden och jag gick ett pass med Sören som domare. Och visst, vi har saker att jobba på men sopm Sören sa "blir det pannkaka så har du ju iallafall lärt dig göra pannkaks smet". Nångång måste ju vara första gången att tävla för alla.....
Så den 21 september ska Frida tävla.... Wiiih, det är den helgen Izza är här oxå så jag lår ju vara helt slut i skallen efter vår kväll på Anchor... Och efter tävlingen har jag ljusparty på kvällen...
Jag har ju att göra iallafall....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shit...spännande!!! =)

Porrfrugan sa...

Jupps... Magpirr

Anonym sa...

får jag inte biljetten billigt så kanske jag stannar söndag och följer med å kikar =)

Porrfrugan sa...

Ikke

Anonym sa...

nähä..