lördag 11 augusti 2007

Semester

Ikväll bär det av... Mot ön söderut...
Det ska bli så jäkla skönt... Hela familjen drar iväg... Matte, Husse, Dino och Musse...
En vecka blir vi borta.. Henke ska ta hand om våra fiskar...

Så nu ska det packas... För min plan sprack igår och allt är inte packat än...
Även om min kära sambo har fått för sig att vi ska ha sex nonstop hela dagen men se det går ikke... Jag har bestämt mig för att inte ha mer sex innan jag är gift... Haha, man måste ju vara lite fin i kanten....
Så nu är han inte helt glad!
Eller på ren svenska han är inte glad alls... Och nästan lite sur...
Nu är han inte als glad för nu kopplade han att jag skriver om honom online, där alla kan läsa...
Men du kan vara helt lugn... Det är bara folk som jag inte umgås så mycket med och såna som jag umgås med massor som läser min blogg...

Nu blir det absolut inget sexande för honom... (Han kallade mig precis köttros!)

Men nu är det kittel-KRIG!
11.38

Inga kommentarer: