fredag 10 augusti 2007

Busy day idag...

Jo, så kan man lugnt uttrycka det...
Idag ska jag hinna med att diska, städa, dammsuga, torka golv och tvätta... (Klädhögen är lika stor som ett mindre land i afrika....)
Utöver det ska jag hinna med ett besök hos sjukgymnasten, packa och gå ut med Råttan...
Råttan är för dom som missat det vår lilla hund... Och nu är han verkligen råtta för igår sydde jag nya täcken till honom i fina AIK-färger till husses stora förtjusning...
Imorgon är målet att vi bara ska behöva packa och stuffa in allt i bilen... Imorgonkväll ska vi på middag hos Stefans päron... Får se om jag orkar följa med men jag antar att det blir så...
Efter det drar vi direkt mot gotland för en härlig veckas semester...
NU ska jag strax ringa o väcka Sosso, sen ska jag plocka in den disk jag redan diskat på morgonen i skåpen för att hinna med nästa vända innan jag ska duscha...
Fy satan vad min kropp kommer säga ifrån... Det dunkar redan i hela ryggraden och höfterna...

09.26

Inga kommentarer: